boherberts.reismee.nl

bijna weer naar huis!

Hallo!

Mijn mooie reis is al bijna voorbij, ik vlieg zaterdag terug naar Nederland en kom zondag ochtend aan.

Ik kijk er natuurlijk wel weer naar uit om mijn familie en andere dierbaren terug te zien.

Maar heb een fantastische tijd gehad, ook al was het in het begin best moeilijk en spannend maar het is mij wel gelukt om weer helemaal op mijn plek te komen en te genieten van elk moment van de dag en natuurlijk van alle mooie ervaringen die ik heb mee gemaakt!

Ik had nooit gedacht dat ik een vulkaan van 1717 meter zou kunnen beklimmen in best slecht weer maar het is mij wel gelukt!

Het was ook een reis waar ik heel veel van mijzelf heb geleerd en merk dat ik veel meer kan dan ik zelf dacht, zoals besluiten nemen waar je je toch beter bij voelt! Ik zal deze reis dan ook nooit vergeten en ben super blij dat ik deze reis heb gemaakt!

Ook super blij met hoeveel nieuwe en bijzondere mensen ik ben tegen gekomen.

Gisteren heb ik gesnorkeld en zag heel veel kleine vissen van erg dichtbij en heb gejetskied voor het eerst wat echt fantastisch is!

Ik overnacht nu in een super mooi hotel in Sanur met Aukje ook Nederlands, en wij doen heel veel dingen samen en heel erg blij dat ik de laatste week met haar doorbreng!

Groetjes Bo X


Reacties

Reacties

Yvonne

Wauw Bo wat n mooi verhaal van je en wat mag je trots zijn op jezelf. Ik ben dat hier in ieder geval op jou als ik dit van en over je lees lieverd. En dan die vulkaan die je beklommen hebt geweldig . Geniet nog lekker van het gezellige Sanur. Heel veel liefs en tot zondag. Dikke kus

José

Lieve Bo, wat een mooi verhaal. Geweldig dat deze reis zo mooi en ook leerzaam voor je is geweest, dat pakt niemand je meer af!! Je kan terugkijken op een mooie tijd en je vasthouden aan wat je daar hebt geleerd en ondervonden. Nog veel plezier deze laatste dag! Dikke X en goede terugreis ????

annemiek

Wat gaat de tijd snel!!!!! Behalve de mooie ervaringen en de nieuwe mensen die deze reis je heeft gegeven, weet je nu ook wat voor kracht er in je zit, en hoe sterk je bent. Je kan heeeeel trots zijn op jezelf ............
Geniet ze nog een paar dagen en tot gauw xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active