boherberts.reismee.nl

In Bali eerste dag!

Hallo,

Ik ben gisteren nacht aangekomen in Denpasar, had helaas vertraging dus duurde allemaal erg lang maar was eindelijk om half 1 in de nacht bij de hostel.

Eerlijk gezegt veel het even tegen ook omdat ik merk dat ik heel erg mijn familie mis thuis, en het natuurlijk een enorm andere omgeving is!

Ik hoop dat het mijn verwachtingen waarmaakt!

Ik heb nu geen foto"s maar komen binnekort hopelijk wel, eerst ga ik alles op mij in laten komen!

Groet Bo

Reacties

Reacties

annemiek

goedemorgen bo, vervelend van de vertraging en dat de eerste indruk wat tegen viel, maar dat is wel normaal!! Het is ook een hele verandering in je leven. Mijn advies: heb niet te hoge verwachtingen,(of liever helemaal géén verwachting), maar laat het gewoon gebeuren. Je krijgt zoveel indrukken, je hoeft alleen maar te genieten. xxxx

Yvonne

Lieve Bo ja je bent echt in een andere wereld terecht gekomen . Hopelijk ziet het er in het licht al weer beter uit. En heb je goed geslapen na zo'n lange reis met vertraging. De eerste stappen heb je toch maar gezet. Zo goed van je. Ik wens je een mooi en fijn verblijf met lieve mensen die er voor je zijn. Dikke kus liefs Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active