boherberts.reismee.nl

Strand week

Hallo allemaal!

Kan eindelijk weer een verhaal schrijven, wifi was gewoon te slecht voor een computer.

Maar wel geprobeerd om jullie beetje op de hoogte te houden op facebook.

Ik heb vandaag ook wat foto's geplaatst van de avontuurweek.

Vandaag aangekomen in Sanur en begin dan morgen met de strandweek. ik ga morgen een fietstocht maken door Sanur, dinsdag heb ik een spa dag en woensdag ga ik snorkelen, dat is wat ik weet en heb gepland tot zover!

Ik zal binnenkort weer wat van mij later horen en foto's op de blog plaatsen.

Groetjes Bo

Reacties

Reacties

Michel

Pfffff, jij hebt het er maar druk mee......:-) xx

Yvonne

Lieve Bo dat klinkt heerlijk en leuk en ik vermoed zo dat het je wel bevalt daar?! Ook als je leuke foto's zie krijg ik die indruk.
Lieverd nog een heerlijke week geniet er lekker van. Dikke kus en liefs Yvonne

Annemiek

klinkt allemaal erg leuk, ik heb ook mijn week gepland, maandag badkamer schoonmaken & wassen, dinsdag administratie, woensdag fietstocht naar de werkplaats en de hele dag werken, ,,,,,,,,,,,,, Toch iets anders dan jou week.... Wat doe ik verkeerd??????????(hihi) maaaar het is je gegund. Veel plezier en geniet ervan. tot gauw xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active