boherberts.reismee.nl

Cultuurweek!

Hallo,

Gisteren begonnen met de eerste dag van culteerweek, hebben veel leuken dingen gedaan!

Ik ben naar monkey forest geweest en naar de ubud market, was erg leuk en bijzonder.

De mensen zijn ontzettend aardig!

Monkey forest was heel erg bijzonder beetje spannend maar wel leuk.

Vandaag hebben we indonesie les gehad wat erg leuk was morgen hebben we nog een les dus heel erg leuk!

Morgen gaan we ook schilderen op doeken dus dat word erg leuk!

Fotos lukken nog helaas niet ik ga het proberen of het lukt voor de volgende keer!

Groetjes Bo

monique

Lieve Bo, wij hopen dat je het super leuk hebt. Leuk om te lezen wat je tot nu toe al gedaan hebt. Ben benieuwd naar je mooie foto's. Heb je lieve mensen om je heen? Knuffels en liefs, Peter, Monique, Mick, Twan en Jill

annemiek

wat een leuke dingen heb je al gedaan!!!! je wordt goed bezig gehouden. super om te lezen dat je heb genoten. en schilderen opdoek is zoooo leuk. veel plezier xxxxx

José Rood

Allemaal nieuwe uitdagingen, leuk hoor. Geniet ervan!

Conny

Klinkt goed klinkt leuk en klinkt spannend. Mooi im te lezen dat je zo veel plezier hebt!
Liefs Conny

Yvonne

Lieve Bo
Wat leuk je foto's en je verhalen. Wat heb je al veel gezien en gedaan . Leuk hoor. Fijn om zo met je mee te genieten. En zo te zien geniet jij ook ? Klopt mijn indruk? Veel plezier nog en een fijne tijd. Liefs Yvonne